Proč je na podzim nejlepší začít s hubnutím a jak na to?

Postavu snů nebudete mít hned, je potřeba píle, vytrvalost a pevný řád. I to ale zvládnete snadno a navíc s úsměvem na rtech. Neodkládejte vaši cestu za lepší postavou až na leden, moc dobře víte, že předsevzetí nefungují a jediné, co si s nimi přivodíte, je stres. Když se odhodláte a začnete nyní, už na Vánoce budou znát první výsledky.

Neseďte, hýbejte se!

Když budete sedět na gauči, povislé bříško, větší zadeček nebo „křídla na rukou“ nikdy nezmizí. Abyste vypadala lépe, musíte cvičit. Přes zimu je ideální začít s posilováním, se kterým se dá poměrně v krátkém čase vytvarovat postava snů. Má to jen jeden malý háček – aby bylo maximálně efektní, musíte cvičit pod dohledem profesionálního trenéra. Jedině on dokáže nastavit pro vás vhodnou zátěž a naučí vás, jak správně cviky provádět. Víte, že se do práce můžete pustit pod dohledem dvojnásobného Mistra ČR v kulturistice? Jmenuje se Lukáš Osladil a jeho „domovem“ je fitness centrum Praha 10.befashionmagazin.cz_kentoyafitness_cz_01

Více aktivit vás bude bavit!

Vždy je lepší si najít minimálně 2 sporty, které vás budou bavit. Posilování se perfektně doplňuje s plaváním. Při něm se totiž svaly krásně protáhnou a navíc posílíte hýždě, ruce i bříško. Když chcete cvičit doma, vyzkoušejte jógu nebo pilates. A nezapomeňte na odpočinek. Skvělé zázemí pro něj nabízí posilovna Praha 10, provozuje i solárium. Občas si zajděte na masáže, aby svaly zregenerovaly. Prospěje vám také pobyt v sauně.befashionmagazin.cz_kentoyafitness_cz_02

Úspěch díky jídelníčku

Nikdy nezhubnete bez změny jídelníčku. Vyřaďte tučná jídla, zaměřte se na vyvážený příjem bílkovin, vlákniny, vitamínů minerálních látek. Nejdůležitější jsou bílkoviny, které jsou nezbytné pro růst svalové hmoty, hojně se vyskytují například v mléčných výrobcích a červeném mase, jezte také hodně ořechy nebo luštěniny. Tipy, jak si sestavit jídelníček najdete zde.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


*